Гарантійні умови

Загальні положення

Гарантія передбачає безкоштовну заміну товару протягом 14 днів в межах наявних залишків на складах. В іншому випадку рекламація буде відправлена виробнику або її вартість буде нарахована на баланс клієнта.

Як правило, термін гарантії складає 6 місяців з моменту відправки клієнту. Проте, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте в менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на товар, котрий ви збираєтесь придбати.

Гарантією не покриваються витрати на повернення пошкодженого товару і на доставку заміни клієнту, за винятком ситуацій, коли користувач отримав неробоче обладнання з гарантійною наклейкою відразу.

Гарантією також не покриваються ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому при отриманні просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом в присутності відповідальної особи компанії, що здійснила доставку.

Покупець цілком безкоштовно може скористатися кваліфікованою технічною підтримкою, котру надає наша компанія.

Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні в таких випадках:

  • Відсутні або пошкоджені гарантійні пломби
  • Закінчився термін гарантії
  • Порушені правила експлуатації
  • В конструкцію товару були внесені зміни і модифікації, товар використовувався не за призначенням
  • Товар був пошкоджений користувачем, а саме - механічні, теплові, електричні та інші типи пошкоджень
  • Вихід з ладу відбувся внаслідок нещасного випадку (пожежа, потрапляння чужорідних предметів і рідин, вплив електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та інших зовнішніх факторів)
  • Оригінальна упаковка відсутня

Перед відправленням гарантійного обладнання обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов.

У випадку гарантійного ремонту або заміни клієнт повинен надати повністю укомплектований товар в оригінальній упаковці разом з аксесуарами, користувацькими інструкціями, документацією, рахунком-фактурою на товар і заповненим рекламаційним бланком.

Ми завжди готові до конструктивного діалогу з нашими клієнтами. Впевнені, наша співпраця буде взаємовигідною.

Гарантія на сервісні продукти

Гарантійний термін на сервісні продукти складає 6 місяців з моменту відправки клієнту. На цифрові продукти (логи, кредити, активації) гарантія не розповсюджується.

Гарантія розповсюджується лише на апаратну частину продукту. Кабелі і аксесуари (а саме - кабелі, адаптери, сокети і аксесуари) гарантією не покриваються.

Компанія не гарантує коректну роботу програмного забезпечення, якщо це пов'язано з апаратною частиною продукту, і не несе відповідальності за витрати чи шкоду, спричинені користувачем внаслідок неправильного/невмілого застосування програмного забезпечення або сервісного продукту.

Гарантія на продукти з розділу "Товари зі зниженою ціною" складає 14 днів з моменту відправки клієнту.

Гарантія на комплектуючі частини до мобільних телефонів

З більш детальною інформацією про даний тип гарантії ви можете ознайомитися тут.

Гарантійний термін на комплектуючі для мобільних телефонів складає 1 місяць з моменту відправлення клієнту. Гарантія не розповсюджується на деякі види комплектуючих. При купівлі, будь ласка, уточніть інформацію в менеджера.

Клієнт може отримати відмову в гарантійному обслуговуванні у випадку, якщо:

  • На рідкокристалічному екрані відсутня захисна плівка і гарантійні пломби. Перед тим як знімати захисну плівку і гарантійну пломбу, перевірте справність екрану.
  • На шлейфах є видимі сліди використання чи пошкодження.
  • На мікросхемах і дрібних деталях (крім шлейфів) є сліди пропайки.

Гарантія на товари з категорії «Обладнання для ремонту»

Гарантійний термін на товари з категорії "Обладнання" складає 6 місяців з моменту відправлення клієнту. На деякі товари з більш дорогої цінової категорії гарантійний термін може бути довшим. Більше інформації про це можна отримати в менеджера з продажу.

Гарантія розповсюджується виключно на апаратні складові виробу.

Гарантія на автоелектроніку

Гарантійний термін на автоелектроніку складає:

  • 36 місяців на автосигналізації Stalker;
  • 12 місяців на продукцію торгової марки Dension;
  • 3 місяці на автомобільні камери;
  • 6 місяців на інше обладнання.

Проте, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, попередньо з'ясовуйте в менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на товар, котрий ви збираєтесь придбати. Гарантія розповсюджується лише на апаратну частину продукту. Кабелі і аксесуари гарантією не покриваються.

Відлік гарантійного терміну починається з моменту отримання товару замовником, незалежно від того, це кінцевий користувач чи дилер.

Ви можете повернути новий товар протягом 14 днів з дня покупки при умові збереження оригінальної упаковки, пломб, всієї комплектації, а також відсутності пошкоджень. Товар з пошкодженнями, слідами установки, подряпинами, сколами або ж товари не в повній комплектації не приймаються. Ці умови розповсюджуються на весь комплект поставки.

Зверніть увагу!
Пристрої повинні встановлюватися висококваліфіковані спеціалісти.
Будь-які дії з електронікою автомобіля ви здійснюєте на свій страх і ризик.
Компанія не несе відповідальність за пошкодження чи некоректну роботу обладнання у випадку неправильного встановлення.

Що робити, якщо куплений товар вийшов з ладу?

Якщо ви виявили несправність або некоректну роботу пристрою, зробіть наступне:

  1. Зверніться за консультацією в нашу технічну службу. Для цього скористайтесь відповідною формою на сайті або надішліть запит на електрону пошту: techsupport@gsmserver.ua
  2. Максимально детально опишіть суть проблему і обов'язково вкажіть серійний номер продукта.
  3. Якщо проблему не вдасться вирішити віддалено, вам необхідно буде доставити гарантійний пристрій до найближчого регіонального офісу. Будь ласка, зверніть увагу, що компанія не покриває витрати, пов'язані з доставкою. При цьому переконайтесь, що:
    • гарантійні пломби не пошкоджені
    • товар повністю укомплектований разом з оригінальною упаковкою, користувацькими інструкціями, аксесуарами
    • обов'язково заповніть рекламаційний бланк
    • не забудьте надати гарантійний талон
  4. Якщо аналогічний товар є в наявності на складі, протягом 14 робочих днів ми надамо вам заміну. В іншому випадку рекламація буде надіслана виробнику і термін заміни може зайняти більше часу. По вашому бажанню, вартість рекламації може бути списана на ваш баланс.
  5. Після закінчення гарантійного терміну компанія не несе відповідальності за можливі несправності, проте ми завжди з радістю надамо вам будь-яку технічну консультацію.

Бланк рекламації

Увійти в чат
Українська Офлайн Техпідтримка Онлайн
uk
Українська Русский
Увійти в чат
Українська Офлайн Техпідтримка Онлайн
Чат з продажів
 Українська не у мережі
 Техпідтримка у мережі
Контакти
Телефон:
Замовити зворотний дзвінок
Email:
Порівняти
Не обрано товарів для порівняння
Чат з продажів
Контакти
Порівняти