FAQ

Цей розділ містить найпоширеніші питання (FAQ) щодо різних тем і продуктів. Якщо ви не знайдете відповіді на питання, що вас цікавить, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону, через е-mail або Чат з продажу.

Питання щодо продуктів

Придбання і оплата

Доставка замовлень

Інше

Продукти GsmServer

Питання щодо продуктів

Чи даєте ви гарантію на свої продукти?

На всі GSM-продукти, придбані на нашому сайті, надається гарантія дієздатності у відповідності до специфікацій, вказаних виробником.

Скільки триває термін гарантії?

Детальна інформація про гарантійні терміни вказана в умовах надання гарантії.

В мене є сумніви щодо продукту, котрий я збираюсь замовити. Можете мені допомогти?

Так, ви можете зв'язатися з нами по телефону, через е-mail або Чат з продажу, і ми допоможемо вам вибрати найбільш оптимальний продукт, що відповідає вашим вимогам.

Придбання і оплата

Детальна інформація про те, як оформити замовлення і вибрати спосіб оплати на нашому сайті - Як купити на сайті GsmServer?

Чи є у вас мінімальна сума замовлення?

Так, сума мінімального замовлення складає 100 грн. Але це стосується лише доставки. При самовивозі сума мінімального замовлення не встановлюється.

Чи можу я замовляти безпосередньо на вашому веб-сайті?

Так, звичайно. Для того, щоб зробити замовлення, вам необхідно додати товар У кошик і дотримуватися інструкцій.

Чи можу я отримати знижку, якщо куплю більш, ніж одну одиницю товару. Як дізнатися?

Клікніть на "Оптом дешевше", і у вас з'явиться таблиця знижок на купівлю більш, ніж одної одиниці товару. Якщо ви збираєтесь купувати 10 чи більше одиниць одного товару, будь ласка, зверніться в наш Чат з продажу для підрахунку вартості і отримання можливих додаткових знижок.

Чи всі GSM-продукти, представлені на вашому сайті, дійсно є на складі? Чому у деяких немає кнопки "У кошик"?

Так, усі GSM-продукти ті інші товари, в котрих є кнопка "У кошик", дійсно є на нашому складі. Якщо немає кнопки "У кошик" – це означає, що цей товар тимчасово не доступний для замовлення. В такому випадку ви також можете натиснути на кнопку "Повідомити про наявність". Тоді при надходженні вказаного товару ми надішлемо вам повідомлення на електронну пошту. Якщо ви хочете отримати SMS-повідомлення, вам необхідно також вказати номер телефону.

Як я можу оплатити своє замовлення?

В нашому інтернет-магазині доступні наступні способи оплати:

  • електронний платіж;
  • банківський переказ;
  • оплата готівкою (при післяплаті чи при самовивозі);
  • оплата картами Visa і MasterCard.

Як тільки оплата надходить на наш рахунок, ми відразу відправляємо товар покупцеві.
Детальніше про доступні способи оплати.

Доставка замовлень

Наскільки швидко ви пересилаєте замовлення/надаєте цифровий продукт?

Як правило, замовлення цифрових продуктів обробляється протягом 1 години з моменту отримання оплати. Виняток – вихідні та святкові дні, коли обробка замовлень з цифровими продуктами може затягнутися до 24 годин. Про такі дати ми попереджаємо вас заздалегідь у розділі Новини. Також причиною затримки можуть бути форс-мажорні обставини. В такому випадку обробка замовлень може зайняти більше 48 годин.

З якими службами доставки ви працюєте?

В Україні ми працюємо з найбільшими перевізниками, серед яких Нова Пошта, Ін Тайм, Укрпошта та інші. Детальніше про служби доставки.

Чи можу я відслідковувати моє замовлення, коли воно вже в дорозі?

Так. Ми надаємо трекінг-номер, по якому ви можете відслідковувати шлях вашого замовлення на сайті служби доставки.

Я замовив товар декілька днів тому, але воно досі не відправлене. Що робити в такому випадку?

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом: по телефону, через е-mail або Чат з продажу.

Чи відправляєте ви замовлення у вихідні дні?

Ні, ми працюємо з понеділка по п'ятницю і пакуємо всі замовлення лише в ці дні. Якщо ви зробили замовлення в вихідні, ми опрацюємо його в наступний понеділок.

Що робити, якщо я отримав своє замовлення пошкодженим або в ньому бракує деяких замовлених товарів?

Зв'яжіться з нами по телефону, через е-mail або Чат з продажу, і ми виправимо цю ситуацію.

Увага! Обов'язково перевірте товар при отриманні в офісі служби доставки. Ми не приймаємо претензії у випадку, якщо товар не розпаковувався і не перевірявся при отриманні.

Інші

Як зареєструватися на вашому сайті?

Будь ласка, зайдіть на сторінку реєстрації і заповніть форму. Після цього натисніть кнопку "Реєстрація" внизу. На вказану вами поштову адресу буде відправлено лист для підтвердження реєстрації.

Чому мені не приходить підтвердження реєстрації?

Можливо, була допущена помилка при введенні адреси e-mail. Повторіть процес реєстрації заново, уважно перевірте вказані вами дані. Також лист про підтвердження реєстрації міг помилково потрапити в спам.

Увага! Рекомендуємо не використовувати для реєстрації адреси безкоштовних поштових служб, таких як Yahoo!, Hotmail і т.д. В такому випадку лист про підтвердження реєстрації може не прийти на вашу поштову адресу.

Що таке "Мої підписки"?

Після підтвердження реєстрації на нашому сайті вам буде запропонована можливість підписатися на розсилки новин і акції, пов'язані з тематиками, які вас цікавлять. Також ця опція доступна для незареєстрованих користувачів на сторінці "Підписки". В будь-який момент ви можете відписатися від розсилки.

Чому на складі немає товару, який я замовив?

В окремих випадках можлива ситуація, коли на складі залишається остання одиниця певного товару. При цьому відразу декілька клієнтів замовляють цей товар, але один з них здійснює оплату раніше, ніж інші. В такому випадку продукт резервується під замовлення саме цього клієнта і відправляється йому.

В мене виникають проблеми зі входом в особистий кабінет. Що робити?

Якщо ви правильно вказали логін і пароль, але не можете увійти в особистий кабінет, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом – по телефону, через е-mail або Чат з продажу і опишіть проблему.

Чи є у вас знижки на запчастини для мобільних телефонів і смартфонів?

На сайті GsmServer за замовчуванням вказані роздрібні ціни на всі товари з категорії "Запчастини для мобільних". Якщо ваш місячний обіг складає 500 у.о. і більше, або ви працюєте в сервісному центрі для ремонту цифрової техніки або є приватним підприємцем, що займається ремонтом цифрової техніки, ви автоматично купуєте за дрібнооптовими цінами. Щоб отримати категорію Опт, вам потрібно купувати у нас товари на суму від 1500 у.о. і більше щомісяця. Якщо ви хочете стати нашим дилером, зв'яжіться з нашим менеджером для отримання більш детальної інформації.



Система знижок на запчастини
Роздріб Дрібний опт Опт Дилер
0-499 у.о. 500 - 1499 у.о. 1500 - 4499 у.о. 4500+ у.о.
0% до 15% до 30% індивідуальні умови
Увійти в чат
Українська Офлайн Техпідтримка Онлайн
uk
Українська Русский
Увійти в чат
Українська Офлайн Техпідтримка Онлайн
Чат з продажів
 Українська не у мережі
 Техпідтримка у мережі
Контакти
Телефон:
Замовити зворотний дзвінок
Email:
Порівняти
Не обрано товарів для порівняння
Чат з продажів
Контакти
Порівняти