Гарантія для категорії «Дилер»

Умови надання гарантії для дилерів

Гарантія магазину GsmServer передбачає безкоштовний ремонт чи заміну товару в межах гарантійного терміну. Вартість товару буде списана на баланс клієнта лише у випадку відсутності товару.

Гарантія не покриває витрати на доставку компанією пошкодженого товару і на доставку заміни користувачу. Гарантією також не покриваються ризики пошкодження чи втрати посилки поштовою службою чи іншою компанією-перевізником. Тому при отриманні просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом у присутності відповідальної особи компанії, що здійснювала доставку. Гарантія не розповсюджується на деякі види запчастин, тому, щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, уточнюйте в менеджера наявність гарантії і гарантійні терміни на товар, котрий ви збираєтесь придбати.

Гарантійні терміни для комплектуючих

Механічні елементи

Механічними елементами є: корпуси, передні панелі, рамки, клавіатури, середні частини, задні кришки, кришки батареї, декоративні панелі, стекла, гвинти, поворотні механізми, слайдери, тримачі, заглушки, ковпачки джойстиків, клавіші і т.п.
Гарантійний термін для клієнтів категорії дилер складає 3 місяці з моменту отримання замовлення при умові, що запчастина не встановлювалась.

Перед встановленням необхідно:

  • ретельно оглянути на наявність сколів, подряпин, потертостей, будь-яких механічних дефектів;
  • перевірити склад корпусних елементів в зборі.
  • Гарантія не розповсюджується на випадки:

    • наявні сліди встановлення, експлуатації, механічних, теплових пошкоджень;
    • відсутність, пошкодження чи перевстановлення захисних плівок, покриттів, наклейок, прокладок, адгезивних плівок;
    • перевищення гарантійного терміну.

    Електричні елементи, що встановлюються без використання пайки

    Гарантійний термін для клієнтів категорії дилер складає 3 місяці з моменту отримання замовлення передбачений для всіх електромеханічних елементів, що під'єднуються за допомогою механічних контактів, а саме: дисплеї, сенсорні екрани, шлейфи, клавіатурні плати, акумуляторні батареї, камери і т.п.

    Перед встановленням необхідно:

    • перевірити чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
    • ретельно оглянути на наявність сколів, тріщин та будь-яких механічних дефектів;
    • попередньо перевірити працездатність деталі без зняття захисних пломб, плівок чи покриттів.

    Гарантія не розповсюджується на випадки:

    • наявності слідів експлуатації, механічних, теплових чи електричних пошкоджень;
    • відсутність захисних плівок, опакування, стикерів, маркувань, прокладок, адгезивних плівок, пошкодження захисних пломб;
    • наявні сліди пайки;
    • зміни у складі і конструкції деталі;
    • перевищення гарантійного терміну.

    Якщо дефект проявився лише після повної збірки апарата, для чого вам знадобилося зняти внутрішні захисні плівки, ми можемо замінити цю деталь. Після зняття запчастини з апарата необхідно поставити на місце всі захисні плівки і в найкоротший термін створити заявку на повернення з описанням проблеми чи повідомити менеджера, котрий курував ваше замовлення. Такі заявки розглядаються в кожному випадку індивідуально.

    Електричні елементи, що встановлюються з використанням будь-яких методів пайки

    Гарантійний термін для клієнтів категорії дилер складає 3 місяці з моменту отримання замовлення для дисплеїв, сенсорних екранів, шлейфів і т.п., працездатність котрих неможливо перевірити без пайки.

    Перед встановленням необхідно:

    • перевірити чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
    • ретельно оглянути на наявність сколів, тріщин і будь-яких механічних дефектів;
    • провести необхідні роботи з встановлення запчастини, перевірити працездатність деталі без зняття захисних пломб, плівок чи покриттів.

    Гарантія не розповсюджується на випадки:

    • наявності слідів експлуатації, механічних, теплових чи електричних пошкоджень;
    • відсутність захисних плівок, опакування, стикерів, маркувань, прокладок, адгезивних плівок, пошкодження захисних пломб;
    • наявні сліди пайки;
    • зміни у складі і конструкції деталі;
    • перевищення гарантійного терміну.

    Зарядні пристрої, кабелі, гарнітури, адаптери, перехідники

    Гарантійний термін 14 календарних днів з моменту отримання товара призначений для діагностики справності пристрою.

    Мікросхеми, вібромотори, динаміки, дзвінки, антени, конектори, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки

    Гарантія на такі елементи не надається.
    В окремих випадках можливе повернення деталей з високою статистикою відмов.

    Інструменти та обладнання

    Як правило, термін гарантії складає 6 місяців з моменту відправлення клиенту. Проте, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте в менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на придбаний вами товар.

    Гарантія розповсюджується виключно на апаратні комплектуючі. До апаратних комплектуючих не відносяться кабелі живлення, акумуляторні батареї, насадки для паяльних станцій і фенів, вимірювальні щупи, нагріваючі елементи, витратні матеріали, програмне забезпечення і т.п.

    Правила повернення товару, пошкодженого при транспортуванні

    Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження чи повернення посилки, якщо транспортній компанії не вдалося після кількох спроб доставити товар(и) через відсутність отримувача за вказаною адресою.

    Забираючи посилку, перевірте цілісність опаковання і товару безпосередньо в офісі транспортної компанії.

    Якщо ви виявили пошкоджене опаковання чи товар всередині опаковання, зробіть наступне:

    • повідомте відповідального співробітника транспортної компанії і сфотографуйте пошкоджений товар(и) чи посилку(и);
    • складіть акт на пошкоджений товар(и)/посилку у кількості, вказаній в товарній накладній, відповідно до процедури, прийнятої в транспортній компанії;
    • не оплачуйте вартість доставки;
    • вимагайте від транспортної компанії компенсацію за пошкоджений товар чи безкоштовне повернення відправнику відповідно до процедур, прийнятих в транспортній компанії.

    Майте на увазі, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару.

    Наша гарантія не покриває ризик пошкодження чи втрати товару (товарів) під час доставки. За це відповідає транспортна компанія. Тому ретельно перевірте товар при отриманні в офісі транспортної компанії чи у присутності кур'єра при адресній доставці. Порівняйте вміст посилки з накладною.

    Наша компанія не несе відповідальності за дефекти, виявлені після отримання посилки. Якщо ваша посилка була втрачена транспортною компанією, ви повинні висунути претензію цій компанії безпосередньо відповідно до процедури, прийнятої в транспортній компанії.

    Майте на увазі, що транспортна компанія компенсує втрачені товари лише в межах страхової суми, вказаної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва боки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту приходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".

    Правила повернення товару належної якості

    Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний в продавця, в котрого він був придбаний, якщо товар не влаштував його за формою, габаритами, фасону, кольору, розміру чи якщо він не може використати його за призначенням з інших причин.

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. В такому випадку на баланс клієнта буде нарахована повна вартість товару відповідно до витратної накладної. Допускається повернення товару в термін від 14 днів до 1 місяця з дня купівлі, яле в такому випадку на баланс клієнта буде відшкодована лише вартість товару на момент повернення.

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо більш тривалий термін не обумовлений продавцем.
    Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, був збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.

    Вимоги до відправлення (товару, що відправляється):

    • деталь повинна бути опакована належним чином для уникнення можливого пошкодження при транспортуванні;
    • в посилку необхідно вкласти правильно заповнену форму рекламації і детальний опис дефекту;

    Після відправлення повідомте менеджера про відправлення, вкажіть дату відправлення і номер товарно-транспортної накладної. У випадку прихованих дефектів для перевірки може знадобитися деякий час.

    Не приймаються повернення:

    • без оформленої заявки чи попереднього узгодження з менеджером;
    • відправлені з післяплатою;
    • без детального опису дефекту.

    Якщо у вас виникли додаткові запитання чи пропозиції, ви завжди можете звернутися з ними безпосередньо до нашого менеджера!

Увійти в чат
Українська Онлайн Техпідтримка Онлайн
uk
Українська Русский
Увійти в чат
Українська Онлайн Техпідтримка Онлайн
Чат з продажів
 Українська у мережі
 Техпідтримка у мережі
Контакти
Телефон:
Замовити зворотний дзвінок
Email:
Порівняти
Не обрано товарів для порівняння
Чат з продажів
Контакти
Порівняти