Гарантійні умови
- Загальні положення
- Гарантія на сервісні продукти
- Гарантія на комплектуючі частини до мобільних телефонів
- Гарантія на товари з розділу "Обладнання для ремонту"
- Гарантія на автоелектроніку
- Що робити, якщо куплений товар вийшов з ладу?
- Бланк рекламації
Загальні положення
Гарантія передбачає безкоштовну заміну товару протягом 14 днів в межах наявних залишків на складах. В іншому випадку рекламація буде відправлена виробнику або її вартість буде нарахована на баланс клієнта.
Як правило, термін гарантії складає 6 місяців з моменту відправки клієнту. Проте, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте в менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на товар, котрий ви збираєтесь придбати.
Гарантією не покриваються витрати на повернення пошкодженого товару і на доставку заміни клієнту, за винятком ситуацій, коли користувач отримав неробоче обладнання з гарантійною наклейкою відразу.
Гарантією також не покриваються ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому при отриманні просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом в присутності відповідальної особи компанії, що здійснила доставку.
Покупець цілком безкоштовно може скористатися кваліфікованою технічною підтримкою, котру надає наша компанія.
Клієнту можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні в таких випадках:
- Відсутні або пошкоджені гарантійні пломби
- Закінчився термін гарантії
- Порушені правила експлуатації
- В конструкцію товару були внесені зміни і модифікації, товар використовувався не за призначенням
- Товар був пошкоджений користувачем, а саме - механічні, теплові, електричні та інші типи пошкоджень
- Вихід з ладу відбувся внаслідок нещасного випадку (пожежа, потрапляння чужорідних предметів і рідин, вплив електростатичних розрядів, використання неправильної напруги та інших зовнішніх факторів)
- Оригінальна упаковка відсутня
Перед відправленням гарантійного обладнання обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов.
У випадку гарантійного ремонту або заміни клієнт повинен надати повністю укомплектований товар в оригінальній упаковці разом з аксесуарами, користувацькими інструкціями, документацією, рахунком-фактурою на товар і заповненим рекламаційним бланком.
Ми завжди готові до конструктивного діалогу з нашими клієнтами. Впевнені, наша співпраця буде взаємовигідною.
Гарантія на сервісні продукти
Гарантійний термін на сервісні продукти складає 6 місяців з моменту відправки клієнту. На цифрові продукти (логи, кредити, активації) гарантія не розповсюджується.
Гарантія розповсюджується лише на апаратну частину продукту. Кабелі і аксесуари (а саме - кабелі, адаптери, сокети і аксесуари) гарантією не покриваються.
Компанія не гарантує коректну роботу програмного забезпечення, якщо це пов'язано з апаратною частиною продукту, і не несе відповідальності за витрати чи шкоду, спричинені користувачем внаслідок неправильного/невмілого застосування програмного забезпечення або сервісного продукту.
Гарантія на продукти з розділу "Товари зі зниженою ціною" складає 14 днів з моменту відправки клієнту.
Гарантія на комплектуючі частини до мобільних телефонів
З більш детальною інформацією про даний тип гарантії ви можете ознайомитися тут.Гарантійний термін на комплектуючі для мобільних телефонів складає 1 місяць з моменту відправлення клієнту. Гарантія не розповсюджується на деякі види комплектуючих. При купівлі, будь ласка, уточніть інформацію в менеджера.
Клієнт може отримати відмову в гарантійному обслуговуванні у випадку, якщо:
- На рідкокристалічному екрані відсутня захисна плівка і гарантійні пломби. Перед тим як знімати захисну плівку і гарантійну пломбу, перевірте справність екрану.
- На шлейфах є видимі сліди використання чи пошкодження.
- На мікросхемах і дрібних деталях (крім шлейфів) є сліди пропайки.
Гарантія на товари з категорії «Обладнання для ремонту»
Гарантійний термін на товари з категорії "Обладнання" складає 6 місяців з моменту відправлення клієнту. На деякі товари з більш дорогої цінової категорії гарантійний термін може бути довшим. Більше інформації про це можна отримати в менеджера з продажу.
Гарантія розповсюджується виключно на апаратні складові виробу.
Гарантія на автоелектроніку
Гарантійний термін на автоелектроніку складає:
- 36 місяців на автосигналізації Stalker;
- 12 місяців на продукцію торгової марки Dension;
- 3 місяці на автомобільні камери;
- 6 місяців на інше обладнання.
Проте, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, попередньо з'ясовуйте в менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на товар, котрий ви збираєтесь придбати. Гарантія розповсюджується лише на апаратну частину продукту. Кабелі і аксесуари гарантією не покриваються.
Відлік гарантійного терміну починається з моменту отримання товару замовником, незалежно від того, це кінцевий користувач чи дилер.
Ви можете повернути новий товар протягом 14 днів з дня покупки при умові збереження оригінальної упаковки, пломб, всієї комплектації, а також відсутності пошкоджень. Товар з пошкодженнями, слідами установки, подряпинами, сколами або ж товари не в повній комплектації не приймаються. Ці умови розповсюджуються на весь комплект поставки.
Зверніть увагу!
Пристрої повинні встановлюватися висококваліфіковані спеціалісти.
Будь-які дії з електронікою автомобіля ви здійснюєте на свій страх і ризик.
Компанія не несе відповідальність за пошкодження чи некоректну роботу обладнання у випадку неправильного встановлення.
Що робити, якщо куплений товар вийшов з ладу?
Якщо ви виявили несправність або некоректну роботу пристрою, зробіть наступне:
- Зверніться за консультацією в нашу технічну службу. Для цього скористайтесь відповідною формою на сайті або надішліть запит на електрону пошту: techsupport@gsmserver.ua
- Максимально детально опишіть суть проблему і обов'язково вкажіть серійний номер продукта.
- Якщо проблему не вдасться вирішити віддалено, вам необхідно буде доставити гарантійний пристрій до найближчого регіонального офісу. Будь ласка, зверніть увагу, що компанія не покриває витрати, пов'язані з доставкою. При цьому переконайтесь, що:
- гарантійні пломби не пошкоджені
- товар повністю укомплектований разом з оригінальною упаковкою, користувацькими інструкціями, аксесуарами
- обов'язково заповніть рекламаційний бланк
- не забудьте надати гарантійний талон
- Якщо аналогічний товар є в наявності на складі, протягом 14 робочих днів ми надамо вам заміну. В іншому випадку рекламація буде надіслана виробнику і термін заміни може зайняти більше часу. По вашому бажанню, вартість рекламації може бути списана на ваш баланс.
- Після закінчення гарантійного терміну компанія не несе відповідальності за можливі несправності, проте ми завжди з радістю надамо вам будь-яку технічну консультацію.