Доставка
Служби доставки
- Нова ПоштаДоставка за 1-2 робочі дні до відділень та поштоматів, а також можливість доставки кур’єром «до дверей». Якщо не забираєте посилку протягом 5 робочих днів після прибуття до відділення, вона повертається назад.
- Нова Пошта - післяплатаОплата при отриманні товару у відділенні, за адресою доставки або через застосунок Нова пошта. Мінімальна сума замовлення – 500 грн.
- Офіс в ДніпріВул. Князя Володимира Великого, 7. Графік роботи: Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб:10:00-14:00.
- Офіс в КиєвіВул. Ольжича, 4, офіс 51 (окрім товарів автотематики). Для попередньо оформлених замовлень. Пн-Пт, 10:00-18:00 (17:00-18:00 - за домовленістю).
- Офіс у ЛьвовіВул. Б. Хмельницького, 219б. Графік роботи: Пн-Пт 9:00-18:00, Сб 10:00-14:00.
- УкрпоштаУкрпошта Експрес — швидка доставка до будь-якого населеного пункту України. Доставка до 3 днів між обласними центрами (без урахування дня відправлення), в інші міста — до 5 днів.
- Укрпошта - післяплатаОплата при отриманні товару у відділенні Укрпошти. Мінімальна сума замовлення – 500 грн.
- iPostШвидка доставка кур'єром iPost до 2 годин, вартість доставки буде додано до вартості товару. Замовлення на доставку приймаються до 16:00, доставка можлива за умови отримання оплати за замовлення і наявності товару на складі в Києві (К).
- Meest ExpressДоставка до відділень Meest ПОШТА. Доставка за 2 дні між обласними центрами (без урахування дня відправлення), в інші міста — до 5 днів.
Час доставки
Після отримання оплати, замовлений товар відвантажується зі складу протягом 1-3 робочих днів. Термін доставки кур'єрськими службами, як правило, не перевищує 3-5 днів.
Цифрові продукти надаються протягом 24 годин після отримання оплати.
Відповідно до нашого графіка роботи, посилки відправляються з понеділка по п'ятницю. Замовлення, здійснені у вихідні і святкові дні, обробляються на наступний робочий день. У розділі "Новини" ми завжди заздалегідь попереджаємо про заплановані вихідні.
На території України в інтернет-магазину GsmServer є робочі склади у Львові, Києві, Дніпрі і Харкові. Щоб зекономити час та гроші наших клієнтів, ми намагаємось доставляти товари зі складу, котрий розташований найближче до покупця.
Оптимізація процесу доставки
Якщо замовлені товари зберігаються на різних складах, покупець може обрати одну з наступних можливостей:
- зекономити час і оплатити дві посилки з різних складів (в цьому випадку є можливість окремо обрати службу доставки для відправлення з кожного складу);
- зекономити гроші і почекати декілька днів поки ми сформуємо і відправимо замовлення однією посилкою з найближчого до вас складу.
Вартість доставки
Доставка кур'єром в Києві, Білій Церкві, Броварах, Львові, Дніпрі, Харкові для замовлень на суму понад 1000 грн – безкоштовна. Для замовлень на суму менше 1000 грн вартість послуги – 50 грн.
Для деяких служб доставки вартість доставки не входить в ціну товару та розраховується згідно з тарифами вибраних служб («Нова пошта»). Ціна доставки залежить від сумарної ваги замовлених товарів. Вага кожного продукту вказується на сторінці з його описом.
Замовлення вартістю понад 4000 грн ми доставляємо безкоштовно (окрім міст, в яких доступна кур’єрська доставка, умови якої зазначені вище). Доставка здійснюється однією із запропонованих компаній з перевезення вантажів.
При доставці на адресу (адресна доставка Склад-Двері) доставку оплачує отримувач, незалежно від суми замовлення.
Також звертаємо вашу
увагу на те, що наш інтернет-магазин співпрацює зі службою «Нова пошта», яка надає нашим покупцям можливість сплачувати замовлення післяплатою. В такому випадку вартість доставки і комісії розраховується автоматично в процесі оформлення замовлення. Для цього вам необхідно вибрати в кошику службу доставки «Нова пошта» (післяплата).
Увага! Комісія за переказ при післяплаті
складає 2% від суми і сплачується клієнтом разом з вартістю товару і доставки при отриманні посилки у відділенні служби «Нова пошта».
Вибір служби доставки
Виберіть товар(и) з представлених в нашому магазині і додайте їх в кошику, натиснувши на кнопку "Купити". Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки і вибрати найбільш зручну поштову службу.
Просимо врахувати, що більшість служб доставляють замовлення у свої представництва, звідки покупець сам повинен забрати свою посилку. Якщо ви проживаєте в невеликому населеному пункті, будь ласка, при оформленні замовлення вказуйте найближче до вас місто, в якому розташоване представництво обраної вами компанії доставки (список таких міст вказується на офіційному сайті відповідної компанії).
Порядок доставки
Після отримання оплати ми передаємо замовлені товари обраній вами поштовій службі. Наш менеджер повідомляє вам електронною поштою контрольний номер посилки (номер квитанції про відправлення), за допомогою котрого ви зможете отримати інформацію щодо доставки замовлення. Крім того, знайти номер відправлення також можна на сторінці свого облікового запису на сайті GsmServer. Для цього потрібно зайти в розділ "Історія замовлень".
Ви можете зв'язатися з нашим менеджером з продажу, щоб отримати додаткову інформацію: з якої причини затримується відправлення замовлення і коли воно буде надіслане, коли саме замовлення буде доставлене і т.п. Щоб перевірити, чи посилка прийшла в пункт призначення, достатньо передзвонити у відповідний офіс/представництво поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на офіційних сайтах компаній).
Важливе попередження
Поштова адреса покупця - це найважливіший реквізит покупця в ході обробки замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси отримувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур'єрські служби вимагають додаткову інформацію про отримувача (наприклад, поштовий індекс, по-батькові, номер контактного телефону). У зв'язку з цим по можливості просимо заповнювати всі поля (разом з необов'язковими). Якщо ви виявили будь-які неточності в реквізитах отримувача , потрібно відразу повідомити нашого менеджера з продажу.
Ціна кур'єрської доставки залежить від вашого міста, детальніше тут.
Правила повернення пошкодженого товару
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження чи повернення посилки у випадку, якщо транспортній компанії не вдалося після кількох спроб доставити товар(и) через відсутність отримувача за вказаною адресою.
Обов'язково перевіряйте товар при отриманні посилки в офісі служби доставки! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була розпакована після того, як ви забрали її з офісу служби доставки і розпакували пізніше.
Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити наступне:
- скласти акт про пошкоджений товар, обов'язково зберегти копію цього акту і всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
- сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).
Зверніть увагу! Відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.
Наша гарантія не покриває ризик пошкодження чи втрати товару (товарів) в процесі доставки. За доставку відповідає транспортна компанія. Тому уважно огляньте товар при отриманні у присутності кур'єра, звірте вміст посилки з пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальність за дефекти, виявлені після отримання посилки. Якщо ваша посилка була втрачена транспортною компанією, ви повинні адресувати претензію безпосередньо цій компанії. Проте, зауважте, що транспортна компанія компенсує вартість втрачених товарів лише в межах страхової суми, вказаної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в два боки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту приходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".
Більш детально про гарантію ви зможете дізнатись в розділі Гарантія інтернет-магазину GsmServer.